dinsdag 26 juni 2018

Boek "Zomerproject 2018"

Op het moment dat een nieuw project gepresenteerd en online gezet wordt, 
weet ik dat ik er nog niet ben....

Er komen veel reacties op de foto's en ook zijn er deelnemers die zich aanmelden. Hierbij is de nodige administratie te verwerken. Maar wat ook niet onbelangrijk is, is dat ik moet gaan uitschrijven wat ik nu eigenlijk gemaakt hebt en hoe anderen het ook kunnen gaan maken. Tegelijkertijd wordt er dan een lijst gemaakt wat voor materialen er per week nodig is om het te kunnen maken.

Je zult als lezer dus mogelijk wel kunnen begrijpen 
dat hier de nodige uurtjes nog in gaan zitten. 
Dit is helemaal niet erg, want ik vind het superleuk om te doen, 
en dit is voor mij ook hobby. 

Dit jaar heb ik besloten om mijzelf te mogen verwennen met een officieel boekje rondom het project. Dus met een vooraf gestelde deadline in het achterhoofd ben ik gaan schrijven, schrijven en nog eens gaan schrijven..... Twee dagen lang heb ik me opgesloten in mijn atelier. Alleen rond etenstijd kwam ik er even uit, maar het resultaat mag er wel zijn.
De drukker heeft inmiddels zijn werk ook gedaan en hier ligt dan mijn eerst boek!

1 opmerking: