zondag 20 augustus 2017

Tuinhoekje met verschillende workshoppakketjes

Ik heb mijzelf vandaag een dagje uit geroosterd om gewoon weer eens te kunnen knutselen. Soms heb je er gewoon zin in, maar de dagelijkse gang van zaken zorgt er dan voor dat je je even niet terug kunt trekken.

Eén van de redenen om even iets te gaan knutselen, had er mee te maken omdat ik een nieuw workshoppakketje moest verzinnen en maken voor de meiden van de Gezellige Miniclub, de oude OLMC.
Ik had me weer voor een workshoppakketje maken opgegeven, dus ja, belofte maakt schuld.
Afgelopen maanden zijn er verschillende tuin-pakketjes gemaakt. Zo begonnen we met een tuinschepje, toen een bolletje in een potje. Ook kwam er een workshop langs van een oppottafel, tijdens onze ontmoetingsdag konden we een gieter maken en in juni waren er verschillende vogelhuisjes die gemaakt konden worden.
En... ik moet eerlijk bekennen.... ik heb nog niets er van gemaakt.
De beschrijvingen liggen uitgeprint en zijn met de verhuizing naar de nieuwe hobbykamer netjes mee verhuisd. Nu nog een momentje vinden om echt te kunnen beginnen.

Maar nu eerst mijn workshoppakketje..... Ik was hier vorige week al mee begonnen, maar de 'finishing touch' moest nog toegepast worden. Ik heb gekozen voor het maken van een oude grasmaaier. Gemaakt van hout.

Om een leuke foto te maken, maar gelijk een herfsttafereeltje gemaakt... een paar oude workshoppakketjes van Minidoor en ook weer een paar nieuwe gemaakt. Meubeltje en accessoires welke nog in de kast lagen erbij gepakt..... foto's gemaakt, beschrijving geschreven....

Hier heb je behalve de handvaardigheid ook een computer voor nodig, geen stress, want die van mij is net nieuw, weten jullie nog....
Maar de dag verloopt, ene moment geen internet, dan weer wel, beschrijving in Word 2016 geschreven, is opeens na het eten dit programma van de computer af... Dus maar weer een nieuwe beschrijving maken, en een super trage computer, welke de foto's niet gemakkelijk wil laden en kopiëren .....

Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld!

Onnodig veel uren zit ik nu alweer achter dit apparaat en dat terwijl ik jullie pas nog in mijn blog liet weten hoe blij ik was dat ik weer een nieuwe computer had.... niet dus...!, morgen weer naar de computer ambulance.

****

Na meerdere pogingen om de foto's van mijn toestel op de computer te kopiëren en te plakken is het nu dan eindelijk gelukt..... (2 uur later....), dus hier het eindresultaat van een dagje knutselen.....
De workshopbeschrijving ga ik morgen wel herschrijven.....


1 opmerking: