woensdag 23 augustus 2017

Flower- en Lifestyle Winkeltje

Voor de #fotosunday van zondag 13 augustus werd gevraagd of je een paarse miniatuur van je wilde laten zien.

De #fotosunday is een wekelijks terugkomend onderwerp bij oude OnLine Mini Club (OLMC). In de groep hebben er wat wisselingen plaats gevonden en daarom zijn we opnieuw gestart als Gezellige Mini Groep.

Voor de opdracht van die zondag heb ik tijdens de koffie even na zitten denken,
maar al snel wist ik welke miniatuur het ging worden.

Onderstaand stoeltje, welke op de bovenverdieping van mijn Flower- & Lifestyle winkeltje staat.!
Het stoeltje is kant en klaar gekocht, na het schuren met witte verf bewerkt en hierna heb ik meerdere lagen glanslak er op gedaan.
Het stoeltje is bekleed met 2 kleine lapjes uit de lorrenzak, welke van mijn oma geweest is. Zij heeft hier vroeger een zomerjurk van gehad. Zo leuk om het stofje steeds terug te mogen zien....


_____________________________________________________






 _____________________________________________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten