maandag 30 mei 2016

Minidoor voorraad

Naast de gewone huishoudelijke dingetjes ben ik deze vakantie week vooral veel bezig geweest met de nieuwe artikelen die binnen kwamen. Ook staat natuurlijk nog steeds het plaatsen van nieuwe artikelen van Onderhuisje dagelijks op het programma.

Maar ook wil ik gewoon even wat rust in bouwen om gewoon een beetje van de tuin en balkon te kunnen genieten. De ene dag kon dit beter dan de andere dag, maar al met al hebben we toch een lekker weekje achter de rug.

Graag wil ik hier nog even een aantal nieuwe snoep en koekartikelen langs laten komen, om even met me mee te kunnen genieten, wat is het weer mooi gemaakt. Ik wil hier zelf ook ooit de tijd voor gaan krijgen, want het is zo leuk om te doen....






En terwijl ik de foto's nu aan het plaatsen ben, denk ik bij mezelf, maar je maakt dit soort dingen toch ook al zelf? Ja dat is natuurlijk ook wel zo, maar je wilt steeds een stapje verder..... dus dat zal het wel zijn. Het is voor mij in elk geval voldoende inspiratie om de volgende keer net weer even wat ander snoepgoed en koek te gaan maken....

Nu nog mooie glazen potten vinden, ik struin op internet allerlei sites af, maar een mooie betaalbare glazen pot...... erg moeilijk om aan te komen!

Daarnaast had ik van de week nog een klein Minidoor-projectje op tafel liggen.
De nieuwe voorraad kraantjes. Klanten vroegen regelmatig naar andere vormen en kleuren naast de 2 goudkleurige kraantjes die ik in de bak had liggen.
Nu heb ik in totaal 8 verschillende kranen in de verkoop. Maar dat moet ook uitgestald kunnen worden op de kraam, zodat de klant overzicht heeft, het volgende bedacht en uitgevoerd.
Ik denk dat dit wel goed gaat komen.


En voor het Onderhuisje ben ik afgelopen zondag nog bezig geweest om de verschillende lintjes op de foto te zetten en overzichtelijk te kunnen plaatsen op de webwinkel.
Ik heb er voor gekozen om de rollen bij elkaar op de foto te zetten, en niet 1 voor 1 te plaatsen. Scheelt in eerste instantie heel veel werk, maar de klant heeft naar mijn idee dan ook een beter overzicht van de kleurschakering die de klossen met elkaar hebben.
Als jullie hier anders over denken, dan hoor ik dit natuurlijk graag.




En dan hoop je, naast dit alles ook nog wat tijd te kunnen reserveren voor je eigen projectjes. Ik had al even wat laten zien op http://shakerhuis.blogspot.nl en http://ambachtshuus.blogspot.nl/

....... Helaas nog niet ver gekomen, want de bestellingen van de webwinkel gaan ook door.... en daar zit ik dan..... een stapeltje van 70 kistjes, incl. droogtijd een intensief (maar wel leuk) klusje.....


Maar ik ben nog een middagje vrij.... dus ik ga nu snel aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten