woensdag 16 september 2015

Kermisattracties

Zo leuk toen ik vanmorgen naar de Action reclamefolder zat te kijken.
4 leuke setjes om een kleine kermis in elkaar te zetten....

Gelijk een reden gezocht om de auto in te stappen en te kijken of in het filiaal bij ons in de buurt de serie nog te verkrijgen was. En ja hoor, daar lagen ze alle 4 nog.
  • een Reuzerad,
  • een Blikkengooi-kraam,
  • een Carroussel
  • een Draaimolen met stoeltjes.
Alles is gemaakt van MDF, de kraam is 18 cm breed, het rad en de draaimolen is 22 cm hoog
Het hele pakketje kun je met een klik systeem in elkaar zetten, en dan beplakken met bij geleverde stickers. Ik vind het er wel allemaal een beetje kitscherig er uit zien, dus mogelijk dat ik een aantal stickers weglaat en gewoon mijn eigen lijn er in ga volgen wat betreft de afwerking....

5 opmerkingen:

  1. Ik zag het plaatje in de nieuwsbrief van de Action. Ik moest denken aan mijn Moeder, die heel lang geleden (volgens mij was het in 1950) een kartonnen Lunapark maakte van bouwplaatjes van -ik dacht- Luyckx, Salata e.d. Ja jeetje, daar ben jij véél te jong voor!! Natuurlijk maakte ze het samen met de grootsten, mijn broer en mij; wat hadden we een plezier als we ermee mochten spelen. Het was natuurlijk heel kwetsbaar. Mijn Moeder is in 1987 overleden en nu, vandaag, maak ik haar nog een compliment; wat heb ik veel aan haar te danken, sowieso mijn creativiteit die ik van haar (en haar Vader, mijn Opa) erfde. Het ontroert me.....tja! Een tante heeft me ooit gezegd dat je je Ouders na hun overlijden in de loop der jaren steeds meer gaat missen en ik moet haar gelijk geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de tip!! ik ga gelijk morgen!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea wat leuk. Hoe snel het gaan kan, weer een project erbij.
    Kan niet wachten om het eindresultaat te zien.
    groetjes, van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo blijf je van de straat, lekker bezig! Ik ben al een tijdje niet meer naar de Action geweest, zal binnenkort toch weer es gaan......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Thea, ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen