donderdag 28 mei 2015

Fotoalbum

Vandaag even geen miniatuur, maar verder met een fotoalbum voor mijn ouders.

Vorig jaar gingen mijn ouders naar Portugal en ze willen hier graag een foto album van hebben, het is veel werk, en ik ben al een tijdje er mee bezig, dit omdat het een album is met rond de 60 bladzijden en meer dan 1000 foto's. Je wilt ze toch ook allemaal even uitzoeken en op volgorde zetten.

Maar het eind is in zicht en ik wil jullie graag even mee laten genieten van 2 foto's die vandaag vooral mijn extra aandacht hebben gekregen:





Cabo de S.Vicente
De foto met de vuurtoren zal in een nautisch schilderijtje verwerkt gaan worden.
De foto van mijn ouders krijgen natuurlijk ergens in de kostschool op een van de meidenkamers een plekje. Familiefoto's zijn altijd erg welkom bij kostschoolmeiden, als ze lang van huis zijn.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Misschien maak ik ooit nog een mini albumpje,
net als het album van mijn trouwdag:
 
© THB mei 2010
 

1 opmerking: