maandag 6 oktober 2014

Porselein gekocht

Afgelopen weekend was er beurs in Rijswijk, hier volgt nog wel meer informatie over in de volgende blogs, maar voor nu wil ik melden dat ik een partij mooi Chinees porselein heb kunnen kopen voor de webwinkel.

Vandaag aan de keukentafel met de koffiepot naast me heerlijk zitten tellen, en dit is de voorraad:
  • 21 soeppannen
  • 10 po's
  • 1 toiletbril
  • 58 serviesjes (6 delig)
  • 106 serveerschalen
  • 95 dienbladen
  • 243 bordjes
  • 524 kopjes
  • 482 schotels
  • 172 kleine keukenpotten
  • 114 grote keukenpotten
Totaal 1825 stuks!
Ik kan dus weer even vooruit! Ook leuk om er even een fotootje van te nemen voor het de schoenendoos in verdwijnt.


2 opmerkingen:

  1. Ha, komt me bekend voor!!
    Weer wat nieuws op de kraam erbij, leuk hoor.
    Ik vind die rijtjes wel heel grappig staan op je tafel, leuk gezicht zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan gelijk een servieswinkel beginnen... Mooi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen