maandag 11 augustus 2014

Opruimen!

De laatste 2 dagen werd ik geteisterd door chaos om me heen, er moet nodig opgeruimd worden in mijn hobbykamer, maar tegelijkertijd wil ik ook erg graag aan de gang met het maken van miniaturen. Ook waren er nog een aantal bestellingen in mijn webwinkel, dus nadat het huishouden aan kant was en de boodschappen in huis, kon ik aan de slag.


Ja, waar moet je dan beginnen. Ik had een idee: In de garage, hier kan ik nl nog wel wat rommel maken, want er is hier nog ruimte om te werken. Voordeel is dat ik de rommel in mijn werkkamer dan niet hoef te zien. Dus ik heb me afgelopen zaterdag daarom ook heerlijk vermaakt met het opnieuw inrichten van een paar beurstafelbakken en in de avond tussen de rommel op mijn werkkamer kleine zakjes Flowersoft gevuld.

 Vandaag dan een knutsel maken? Nee, eerst nog 2 bestellingen de deur uit. Eén bestelling met wel 10 skeletjes. Ik kan wel vertellen dat het een heel gedoe was om een paar maanden voor Halloween 40 skeletjes op de kop te tikken. In juni al begonnen om bestellingen hiervoor uit te zetten, maar nu dus eindelijk gelukt, een klant blij gemaakt en nu dus ook weer volop op voorraad in de webwinkel.

Dan nog een bestelling, verschillende workshoppakketjes, waaronder de WS Hortensia. Met Els de Vaal hier al eerder afspraken over gemaakt hoe deze vanuit mijn webwinkel aangeboden worden aan klanten. Ik heb weer een nieuwe voorraad ponsjes, moest nog pakketjes ervan maken, maar waar is nu toch die beschrijving gebleven. Els gemaild, maar die is denk ik nog lekker op vakantie. Nog niets terug gehoord namelijk. Toen maar achter de computer een nieuwe beschrijving geschreven.

WS Hortensia
En ondertussen loop ik opnieuw dus tegen het probleem aan dat er bijna niets meer in mijn werkkamer terug te vinden is. Daarom vanmiddag alsnog de moed verzameld en een bezem erdoor heen gehaald. Nog niet helemaal af hoor, maar ik heb al 2x zoveel werkruimte op mijn bureau als voor het weekend. Miniaturen die de webwinkel nog in moeten liggen nu verzameld in 1 doos ipv verspreid door de kamer en de verschillende soorten lapjes kunnen nu ook in 1x gestreken en ingepakt gaan worden. Nog even geduld en ik kan weer een mooie knutsel in elkaar gaan zetten.


1 opmerking:

  1. o, ik zal nog es gaan snuffelen in je webwinkel... Die hortensia is leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen