maandag 25 augustus 2014

DHN nr 118 - Serviesje maken

Met enige vertraging, en een telefoontje naar DHN, viel nr 118 afgelopen zaterdag bij me in de bus, dus na het huis aan kant te hebben lekker, even lekker met een kop koffie ervoor gaan zitten.
En wat ziet mijn oog. Ik sta op een foto bij de workshop van Anja Knoop.
In april dit jaar volgde ik bij haar de workshop Serviesje maken, en hier zijn verschillende foto's gemaakt, nooit meer aan gedacht, dus de foto was voor mij een volledige verrassing.
Daarom even een scan van de foto van dit leuke moment gemaakt om hier te plaatsen.

En natuurlijk nog even een foto van mijn gemaakte serviesje.




En weten jullie nog dat Anja ook voor mij een 8 persoonsservies gemaakt heeft n.a.v. een foto van het servies van mijn ouders.



Nu ga ik binnenkort thuis ook nog een serviesje, bordjes en schalen maken. Ik heb inmiddels bijna alle spulletjes ervoor in huis. Jolinda komt dan ook gezellig een dagje langs, mogelijk schuiven er nog meer mensen aan. Ik zit te denken aan een donderdag of zaterdag in november of december.... Ik hoor wel wat het beste uit komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten