zondag 19 augustus 2012

Workshop PPHforum: Brood en Broodblik

Van de week gaf Emma op het poppenhuisforum de workshop Broodblik.
Leuk om weer mee te doen, en vooral leuk om te zien dat veel mensen mee deden.
 
Ik heb een broodblik gemaakt van linnen papier en later op de avond heb ik deze antiek groen geverfd. Diezelfde avond heb ik in een Word-bestand diverse manieren getypt voor het woord 'Brood' met de bedoeling hier een Decal van te maken.
 
Afgelopen dagen zo tussen de bedrijven door laagje voor laagje Decal-it erop gesmeerd, en vandaag was het dan zover dat-ie het badje heet water in kon.
Ik moet nog een paar roestplekjes maken, maar omdat nog niet alles goed droog was doe ik dit morgen nog even, maar hier toch alvast het resultaat (tot zover)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten