collage voorblad

collage voorblad

Volgers

maandag 27 augustus 2012

Minidoor: Verschillende webwinkelartikelen

Van het weekend net als de afgelopen avonden lekker in mijn kamertje (en keuken) zitten knutselen voor mijn webwinkel. De voorraad moet op peil gebracht worden en hierdoor heb ik weer postpapier pakketjes geprint, workshoppakketjes een nieuw jasje gegeven, lintjes geknipt, je kunt het zo gek niet bedenken....
Voorraadbeheer op het internet heb ik ook bijgewerkt. En..... daarnaast natuurlijk ook nog wel een paar miniaturen in elkaar gezet. Altijd het meest leuke om te doen.
 
Vandaag vroeg mijn dochter waarom ik inmiddels in de keuken aan het knutselen was. Haar gevraagd of ze even in mijn kamer kon kijken, en toen kwam ze hoofdschuddend de keuken weer in! Het wordt echt opruimtijd dus....
 
Terwijl ik met het één bezig ben schiet een ander idee al weer te binnen en dan moet ik alvast even een opzetje maken om het idee niet kwijt te raken.
Overal in mijn kamer ligt wel wat. Een gezellige puinhoop.
 
Een klein overzichtje van mijn maaksels...
 
 
Een centimeter voor bij de naaiartikelen,
met fimoklei kralen leuke dopjes voor op de parfumflesjes...
 
 
Een Ipad, kant en klaar of als workshoppakketje...
 
 
 
 
 
Een workshoppakketje om zelf een Jarretel (in de serie Lingerie) te maken....
 
 
... één van de nieuwe displays voor op de beurstafel....
 
Natuurlijk ook lapjes en lintjes etc. uitgezocht....
 
 
 
 
 
... en nog een miniatuur gemaakt voor Marjo van de Online Miniclub, welke morgen jarig is, maar hier schrijf ik later deze week over!
 
En kijk eens wat ik gisteren nog voor mijn beurstafel op de kop wist te tikken
( met 40% korting), dus je begijpt, die kon ik niet laten staan...
 
 
Een goed besteed weekje weer achter de rug!
 
Op naar volgende week!
 

Geen opmerkingen: