woensdag 15 augustus 2012

Bootje en Nautisch Windlicht


 
In het voorjaar waren we een lang weekend op een camping aan de Kaager plassen.
Bij een van de fietstochtjes kwamen we langs een bedrijf met allemaal watersportartikelen. Wij afgestapt en even gezellig binnen gekeken. Ik heb hier dit bootje gevonden, welke wat vormgeving en formaat heel goed gaat passen in mijn schuur van de Boerenerf.
 
Het is de bedoeling dat de bewoner van het Boerenerf boten opknapt en zeilen maakt enzo....
 
Ik vond het bootje erg mooi, en gelukkig zag mijn man dat ik steeds maar weer naar het bootje terugliep, want even later had hij het opgepakt en het voor me kocht.
  
Het bootje staat alweer een tijd te pronken op de plank in de keuken in afwachting van het afbouwen van de schuur, maar ik kwam er achter dat ik m nog niet op mijn blog had geplaatst, dus bij deze!
 
 

Van het weekend ook nog een nautisch windlicht gemaakt, dus ook hier even een foto van gemaakt om te laten zien.
 
Op naar de volgende knutsel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten