maandag 11 januari 2010

Kersttoonbank met Fimoklei technieken

In oktober bezocht ik samen met mijn zus de Workshop van Els de Vaal in Spijkenisse.
We gingen deze dag een Kersttoonbank maken. Dit pastte wel in het plan, omdat mijn zus en ik met elkaar eerder in het jaar hadden afgesproken om elk afzonderlijk een zelfde Kerstman te gaan maken. Leuk om dan het resultaat te zien samen met een Kersttoonbank.
Daarnaast was het werken met fimoklei ook nieuw voor mij, dus extra leuk zo met elkaar.
De dag zelf was fantastisch, een leuke en leerzame dag. Thuisgekomen de laaste maanden in vrije momenten ook nog met het project bezig geweest. Dit levert voor nu het volgende resultaat op:
 
 
Je zult begrijpen, het eindresultaat is nog niet in zicht. Door omstandigheden is de Kerstman nog niet klaar en ook wil ik nog een kast achter de toonbank gaan vullen met allerlei kerstlekkernijen.
Blijf het verhaal dus volgen....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten