dinsdag 19 januari 2010

Baby Bornhuis

Mijn dochter heeft al langere tijd allerlei kijkdoosjes van Mini Baby Born. Met de verhuizing in 2007 mocht dit natuurlijk niet weggegooid worden, maar echt stevig een groot huis ervan bouwen ging ook niet. De kartonnen dozen vielen vaak van elkaar af. En ja, als miniaturist wil je natuurlijk iets blijvends maken.
 
Het mooiste zou zijn als ik een kastje zou maken bij haar bed, waarin het Baby Born huis een vaste plaats zou kunnen krijgen, maar echt gemakkelijk gingen hier de doosjes niet in ivm maatverschillen. Mijn dochter vond het in eerste instantie niets, maar nadat ik het ook met mijn zus had overlegd wilde ze toch wel weten wat dan de bedoeling werd. Een en ander uitgetekend voor haar en toen in oktober op naar de beurs in Arnhem, waar we leuke behangetjes en vloerbedekking kochten.
 
Het huis stond al een tijdje casco in elkaar, maar afgelopen week vooral gebruikt om het verder aan te gaan kleden, met vandaag het resultaat. Hier en daar zal nog een schilderijtje opgehangen moeten worden, en wil ik nog een passend stofje vinden voor de gordijnen in de woonkamer.
 
Nu genieten van al die mooie foto's:
 
 
 
Hieronder volgen de verschillende kamertjes:
de voordeur
 
de tuin
 
De woon- en slaapkamer
 
De slaapkamer, meubeltjes op de beurs in Arnhem gekocht
 
De ziekenkamer, het BB popje heeft de mazelen...
 
Het dakterras
 
De rommelkamer met wintersportspulletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten