zaterdag 17 februari 2024

Handwerkproject - deel 1

Rond 11 uur start ik samen met 18 deelnemers met mijn nieuwe handwerkproject.

Een project waar ik 7 jaar geleden mee begonnen ben. Tijdens de 40 dagentijd heb ik de behoefte om zo nu en dan even een momentje voor mezelf te hebben. Handwerken heeft op mij een rustgevend effect. Heerlijk om weer even deze rust in mijn hectische leven toe te kunnen laten.  

Dit jaar heb ik weer gekozen voor borduren. Materiaal wat ik ga gebruiken is bekend, patroon ook, maar het moet nog wel gemaakt worden.

Door elke week het patroon in delen uit te werken is het voor mij, maar ook voor de deelnemers overzichtelijk wat er die week geborduurd kan worden. En met de verschillende puzzelstukjes, die tegen elkaar aan geborduurd worden, wordt het één geheel.

Hieronder komen de ingestuurde foto's met het resultaat van het borduurwerk van deze week. Niet alleen van mij, maar als het kan ook van de andere deelnemers. 

__________________________________________________
















2 opmerkingen:

  1. Ik ben er ook mee bezig, maar heb alles uit moeten halen, had de mail niet goed gelezen en heel zuinig onderaan begonnen. Stom!
    Hopelijk kan ik vanmiddag weer verder, nu eerst een scholing van het werk gaan maken, en duizend uitvluchtjes bedenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat balen Jolinda. Succes met opnieuw beginnen

    BeantwoordenVerwijderen