zondag 12 februari 2023

Voorbereiding Handwerkproject

In mijn vorige blog schreef ik dat ik al verschillende proeflapjes gemaakt had. Nu moest ik alleen nog op zoek naar een passend patroon, welke met borduurgaren en zijdelint bewerkt kan worden. Vandaag heb ik een mooi - niet te moeilijk - patroon gevonden.

De foto van het voorbeeld is met borduurgaren gemaakt, maar wij gaan ook de uitdaging aan om de bloembladen met zijdelint te borduren. 

Mogelijk heb je nu meer een indruk wat dit jaar de bedoeling is van het Handwerkproject. 

Elke week krijg je per mail een volgend stukje van het patroon en de uitleg hoe je hier mee aan de slag kunt gaan. Gewoon in je eigen tijd, geen stress of wedstrijddruk. Je maakt met dit handwerkje een mooi pronkstuk voor in één van je miniatuur tafereeltjes.

https://www.minidoor.nl/c-6749963/handwerkproject-2023/

Geef je op voor 20 februari a.s., zodat ik nog voor 24 febr. het pakketje met materialen naar je toe kan sturen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten