vrijdag 4 maart 2022

Start van het Handwerkproject 2022

Jullie hebben even een tijdje niets van me gehoord. Mijn aandacht was even nodig voor andere zaken. De bestellingen bij Minidoor, mijn Etsy Shop en Omini's liepen wel gewoon door, en ook kon ik hier en daar wat voorraad aanvullen.

Maar nu weer even lekker iets voor me zelf doen.

Afgelopen woensdag was het Aswoensdag, het begin van de 40 dagen tijd. Ik vind het altijd lekker om dan even lekker na het werk in het zonnetje nog wat te borduren, dus voor dit jaar ook weer een leuk patroon gemaakt om te maken. We gaan een schellekoord maken.

Over het hoe en wat ga ik natuurlijk in de volgende blogs laten zien. Ik heb gevraagd of er lezers van mijn blog en FB pagina mee wilden doen, niet wetende wat ze gingen maken, en er hebben 11 deelnemers zich aangemeld. Afgelopen week kregen diegene die een materiaalpakketje besteld hadden deze met de post mee en vandaag werd het 1e deel van het patroon gedeeld.


Blijf mijn blog volgen, dan zie je vanzelf wat het gaat worden!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten