dinsdag 12 oktober 2021

Herfst 2021

Het project liep even iets vertraging op, 
omdat het normale leven me in de greep hield. 
Dit gebeurt wel eens met een hobby.

Het Herfst-tafereeltje is af!

In totaal zijn het 11 verschillende DHZ pakketjes geworden, en met het kijkkastje erbij heb je een leuk project om in deze Herfst-maanden bezig te kunnen zijn..

Het thema is dit jaar iets meer in de Halloween sfeer, dit omdat mijn hoofd overliep met ideeën op dit thema en ik deze nu fijn uit heb kunnen werken. 

Zelf heb ik nu een leuk kijkkastje om in de woonkamer neer te zetten, maar mocht jij dit ook willen, dan is het pakket, maar ook de verschillende losse DHZ pakketjes, via mijn webwinkel te verkrijgen.



https://www.minidoor.nl/c-5855558/herfsttafereeltje-2021/

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig herfsttafereeltje, Thea! Lekker een beetje Haloween, maar door de zonnebloemen ziet het er toch vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen