zondag 12 september 2021

De punten zijn verdeeld, de winnaar is bekend!


Voor mij zijn jullie allemaal winnaars, begin er maar eens aan. 

Negen weken geleden begonnen jullie met een lege werktafel, waar elke week een opdracht via de mail op neergelegd werd. Met of zonder materiaalpakket kon je aan de slag gaan. Wat heb ik nodig? Wat moet ik aftekenen, heb ik het wel goed gedaan. Oh, dat heb ik niet in huis, wat zal ik er dan voor gebruiken.

En zo ging het verder.... 

Heb ik de Give Away deze week nu wel of niet gezien, toch maar weer even opnieuw inloggen. Ik moet wel doorwerken, want de volgende opdracht komt alweer bijna. Waar heb ik mijn ponsen ook al weer gelaten, heb ik wel de goede kleur verf. Oh, nu moet ik ook nog op zoek naar kralen. Ik moet naar bed... nog even dit afmaken dan... Mijn vingers zitten vastgeplakt. He bah, het wil niet drogen. Nee, niet nu..!

Herkenbaar?

Jullie begonnen met niks, maar kijk nu eens wat voor een leuk project je hebt staan! 

Geweldig toch? Daar kan geen prijs tegen op!

Maar op de een of andere manier vinden wij - mensen - het wel leuk om een beoordeling over ons werk te krijgen. Gelukkig kan ik dat uitbesteden aan de lezers van mijn blog en FB pagina, want oh, wat is dat moeilijk zeg! 

++++++++++++

Het was dit jaar een nek aan nek race om de 1e en 2e plaats, maar dat zullen jullie mogelijk vanuit een zij-hoek al wel een beetje hebben kunnen volgen. De punten kwamen binnen via mijn FB pagina, maar ook op mijn blog werden punten achtergelaten. Hetgeen jullie niet zagen waren de punten die via de mail naar mij gestuurd werden. Maar deze punten gaven niet veel wijzingen weer.

Via de mail kreeg ik ook leuke reacties: 

Echt een Mediterraans sfeertje
De planten zijn mooi uitgewerkt
De tegeltjes die door deelnemers zelf gekozen zijn komen ook leuk uit
Gezellig door de eigen details, goede sfeer
Leuk om de druiventak buiten de po te plaatsen
Echt een toilet waar ik ook zelf wel naar toe zou willen gaan

Uiteindelijk heb ik vanavond een mooie optelsom kunnen maken 
en met de stemmen van 20 lezers is de uitslag als volgt geworden:

1. Tessa (foto 1) - 103 punten

2. Fenny (foto 2) - 93 punten

3. Ankie (foto 5) - 74 punten

4. Dorry (foto 3) - 65 punten

5. Jolinda (foto 4) - 51 punten

++++++++++++

De winnaar is opnieuw Tessa geworden.

In al die jaren dat ik mijn projecten draai is dit nog nooit voorgekomen. 

Ze heeft zowel de DHZ-prijs als de punten-prijs gewonnen.

Gefeliciteerd!

Fenny en Tessa begonnen afgelopen zaterdag met dezelfde hoeveelheid punten na de telling van de workshops en give-aways, maar toch heeft Tessa in het punten totaal iets beter weten te scoren. Het is je  opnieuw gegund. Net als alle andere werkstukken is het een plaatje geworden.

Fenny en Tessa, jullie prijsjes worden naar jullie opgestuurd!

++++++++++++

Dank jullie wel dat jullie allemaal weer met veel enthousiasme hebben meegedaan aan dit Zomerproject. De deelnemers die nog niet hun werkstuk af hebben, wens ik veel succes met het afmaken van het project. Mocht je t.z.t. een foto naar me opsturen, dan zal ik dit zeker hier op mijn blog aan mijn lezers laten zien.

Ook dank aan de lezers, en aan iedereen die meegeholpen heeft met de puntenverdeling.

Een laatste bedankje voor alle lieve reacties en woorden van waardering voor het uitwerken van mijn projecten. De voorbereiding voor een project kost veel tijd, daar hebben jullie helemaal gelijk in, maar met zulke lieve woorden van jullie kant, geeft het mij juist weer inspiratie om gewoon weer iets nieuws te gaan verzinnen.  

Mijn volgende project ligt inmiddels al weer op mijn werktafel, dus houdt mijn blog in de gaten!

Groetjes,

              @Thea

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tessa en Fenny, wel verdiend. Ook al heb ik geen prijs ik ben erg blij en tevreden over mijn wc'tje. Het was erg leuk om te maken.
    Thea, hartelijk dank voor dit prachtige project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Fenny en Tessa, veel plezier met jullie prijs!
    Heel leuk om aan dit project te werken, de mijne staat te shinen in het toilet, zo valt ie goed op...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    Zojuist las ik op jouw blog dat ik de meeste punten heb gekregen. Wat supertof! Je hebt overigens helemaal gelijk: het leukste is om het project te maken en dan te genieten van het eindresultaat. Maar toch is het leuk dat anderen het ook leuk vinden wat je maakt.

    En het “wedstrijdelement” zorgt ook voor de stok achter de deur om het project echt op tijd af te maken. Ik vind het ook altijd heel leuk om te zien wat anderen maken. Het is altijd zo verschillend, maar altijd mooi. En ik doe er altijd inspiratie van op.

    Nogmaals dank je wel voor het bedenken en mogelijk maken van het project! Ik kijk al uit naar het volgende project.

    Fijne avond.

    Groetjes,
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal gefeliciteerd jammer dat de nummers niet bij de einduitslag staan .
    Toen wij cijfers gaven hadden wij geen namen.
    Groetjes hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag Thea,

    Allereerst Tessa van harte gefeliciteerd! Dan wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties aan mij gericht. Jammer genoeg heb ik geen muurtje in de toilet zoals Jolinda, waar ik mijn po op kan zetten.

    Ik vond het een enig projectje en alle po’s goed gelukt. Ik hoop, dat er volgend jaar wat meer deelnemers zullen zijn, die het resultaat willen laten zien. Leuk toch al die verschillende resultaten?

    Thea heel veel dank voor alle moeite die je ook deze keer weer voor ons hebt gedaan. Ik ben blij met mijn tweede prijs. Dank je wel.

    Groetjes, Fenny

    BeantwoordenVerwijderen