vrijdag 2 juli 2021

...

't Is al weer 3 weken geleden dat ik mijzelf afvroeg of het me nog zou lukken om dit jaar met een Zomerproject te kunnen komen.

Zo anders had ik me deze periode voorgesteld. Het opruimen van de woning van mijn ouders neemt zoveel meer tijd in beslag dan dat we eigenlijk zouden willen. Maar de woning moet leeg voor het de verkoop in kan, dus als naaste familie zet ik toch mijn kostbare vrije dagen in om mijn steentje bij te kunnen dragen. Daarnaast vraagt mijn nieuwe werk ook de nodige energie, waardoor het me ook niet lukt om 's avonds nog een paar uurtjes naar boven te gaan.

Ik ben door dit alles volledig uit mijn ritme, niet dat ik het erg vind hoor, want ik krijg er ook veel voor terug. Maar dit hele gebeuren heeft dit jaar echt gevolgen voor mijn Zomerproject. 

Ik wil dit weekend toch nog een poging doen om het af te ronden en als nog een project van 6 weken draaien. Of het dit jaar met een boekje gaat lukken of alleen via een online inschrijving durf ik nu nog niet te zeggen. Ik houd jullie op de hoogte!

Voor degene die al even meelezen, ik ben inmiddels wel van mijn eerste idee afgestapt om een Oud Ambacht uit te gaan werken. Dat komt een andere keer wel weer aan bod. Nu wil ik evt. deelnemers oproepen om alvast eens op zoek te gaan naar een ouderwertse Emaille Po (ø18 cm). Je kunt ook evt. een hoedendoos hiervoor gebruiken. 

Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Een po heb ik niet, een hoedendoos wel. Ik ben benieuwd wat we gaan maken....

    BeantwoordenVerwijderen