zaterdag 2 mei 2020

Victoriaanse Villa - Marmodhuis


Gisteren heb ik een zakelijk ritje voor Minidoor 
even gecombineerd met een prive bezoek aan Anita.
Anita had aangegeven dat ze haar Victoriaanse Villa, 
oftewel haar Marmodhuis weg wilde doen.

Terwijl ik naar de foto's zat te kijken ontstonden er gelijk nieuwe ideeën, 
dus snel gereageerd dat ik wel interesse had, en ja, 
gelukkig was ik de eerste die reageerde, 
dus haar bouwwerk staat nu bij mij thuis.

Het wordt een flinke opknapbeurt en wat het thema wordt 
houd ik voor nu nog even voor me... 

*

*

Eerst maar eens een plekje in huis vinden voor dit enorme bouwwerk.
De grondoppervlakte is 60 breed en 75 diep.

Het huis is gemaakt nav een werktekening van Karweipost.
Eigenlijk is het gemaakt zodat kinderen ermee konden spelen.

Ik heb begrepen dat er in PPH-land inmiddels vele van deze huizen opgeknapt zijn 
en mooie blikvangers kunnen worden in de woonkamer. 


Dat wil ik dan ook wel gaan proberen voor elkaar te krijgen.
Mogelijk ga ik nog op zoek naar een werktekening van de zijmuren, 
want deze zitten er namelijk niet in 
Ook moet ik even kijken wat ik precies met het dak ga doen.

Jullie zullen de verschillende updates wel gaan zien. 

*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten