woensdag 10 juli 2019

Zomerproject 2019 - Week 1


Vandaag gaan we van start...


De online groep heeft zich aangemeld,
de kijkkastjes en materiaalpakketten zijn verstuurd, 
en zijn gisteren geleverd of zullen vandaag in de loop van de dag binnen komen. 

De boekjes hebben helaas vertraging opgelopen omdat PostNL het pakket 
van de drukker is kwijtgeraakt. Maar dat mag de pret niet drukken. 
De hele groep gaat deze week online beginnen en de boekjes 
zullen z.s.m. nagezonden worden.

Alle 22 deelnemers zullen de komende 8 weken zich bezig gaan houden 
met de verschillende weekopdrachten en de wekelijkse "geheime opdracht", 
ook wel "Give Away" genoemd. 

De "Give Away" is een workshopje welke elke week gedurende max. 24 uur 
op mijn blog vermeld gaat worden, welke ook in het project verwerkt kan worden. 
Door ze allemaal te vangen kun je extra punten scoren bij de prijsuitreiking, 
maar ook zullen de verschillende "Give Aways" een leuke aanvulling zijn op het project.


Dus vanmorgen is de eerste mail verstuurd met daarin de 1e weekopdracht. 
Nadat je een keus hebt gemaakt voor een passend kijkkastje,
of de ombouw in elkaar gezet hebt, welke je via het project hebt aangeschaft,
kun je deze week beginnen met het dak, de deur en de vlonder. 
De muur in het kijkkastje is trouwens bewerkt met grijze structuurverf van de Action,
mooi om mee te werken, en met 2 lagen dekt dit goed op het hout. 

Ik wens jullie
- deelnemers, maar ook alle bloglezers -
heel veel plezier toe de komende periode.

Bij evt. vragen en/of opmerking kun je mij mailen:


2 opmerkingen:

  1. Aha, ik vroeg me al af welke verf dit is, heb m ook in huis, dus die ga ik zeker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal heel veel plezier met het project. Ik geniet mee vanaf de zijlijn

    BeantwoordenVerwijderen