dinsdag 30 juli 2019

Verloting Give Away (1)


Gisteravond  rond 8 uur tot vanmorgen half 9 stond er weer een Give Away op mijn blog. Hebben jullie het gezien? Degene die m gezien hebben, hebben mogelijk ook gelezen dat er een klein presentje bij zat , welke in een verloting aan 6 deelnemers uitgereikt kon worden.


De Give Away is inmiddels al weer van mijn blog verdwenen,
maar dit is de uitslag van de trekking:

Roze setje:
  • Erna Schoonhoven 
  • Sonja Luycx
Zalmkleurige setje:
  • Frances Kroesen
  • Tineke Zandvliet
  • Viviane Bruyninckx
Gemengde setje:
  • Thea Jonkman
Wat jullie nu precies gewonnen hebben laten we natuurlijk niet aan de anderen zien, want stel je voor dat we daarmee de Give Away van deze week kunnen verklappen! Maar natuurlijk wel van Harte Gefeliciteerd met het winnen van dit presentje.

Het zal naar je toegestuurd worden. Veel plezier ermee!
Voor diegene die nog een pakketje bij mij in bewaring hebben liggen, ik zal je presentje hieraan toevoegen!

6 opmerkingen:

  1. He, jammer die heb ik gemist. Maar gefeliciteerd en veel plezier met het presentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé leuk dat ik ook eens bij de gelukkigen ben, dank je wel Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh die heb ik ook gemist. Wat jammer. Voor de winnaars echter extra leuk. Gefeliciteerd allemaal met het extra dat jullie krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Thea, ben heel blij dat ik bij de gelukkigen ben

    BeantwoordenVerwijderen