zondag 28 april 2019

Carromato de Mijas



In het dorpje waar we tijdens onze Andalusië-excursiereis verbleven, zat een klein museum met miniaturen.
Zodra er gelegenheid was ben ik hier naar toe gegaan en mijn ogen uitgekeken.
Rob had na een kleine wandeling door het museum het zich gemakkelijk gemaakt met een kop koffie op een terras met uitzichtspunt.

Dus ik had voldoende tijd om alles rustig te bekijken ... en te fotograferen!
Een mooi naslagwerk voor mij van een leuk museumbezoek, en u als bloglezer kan meegenieten!


_______________________________________________




In het museum waren een aantal koepels op rij, met onder deze koepels diverse miniaturen uitgestald! Hier een weergave van wat ik die ochtend gezien heb!

_______________________________________________









































































2 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je je hier een paar uur hebt vermaakt! En Rob trouwens ook op het terras...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn pas echt miniminiaturen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen