woensdag 27 februari 2019

Terugblik op de Online Workshops van 2018

In 2018 werden er bij het Actieve Poppenhuis Forum 
verschillende workshopavonden georganiseerd waar ik aan deelgenomen heb.
_____________________________________________

Meestal lukte het me wel om de workshop op de avond zelf, 
of rondom die datum af te ronden, maar sommigen bleven liggen, 
en moest ik aan het eind van het jaar nog een inhaalslag maken.
Hier een overzicht hoever ik ben gekomen.....

Deze workshops werden gegeven:

Corsetje

3x gemaakt



Doosje


Knoflook


Triptrap stoel



Chenille hondje


Stoeltje


Poppenbedje

Deze maand mocht ik de online workshop verzorgen!


Sjoelbak

Helaas ben ik hier nog niet aan toegekomen!

Kantkloskussen

Ook deze is nog niet gelukt, de klosjes liggen al opgewonden klaar,
maar van het kussen is nog niets terecht gekomen.

Plantenstandaard


Krabpaal

De krabpaal spulletjes liggen klaar, ik wil een iets ander model maken
voor de poezenkamer van mijn dochter.
Hier moet ik binnen kort eens aan beginnen.

Kandelaars

Deze heb ik laten schieten, want ik vond ze niet zo bijzonder om te maken.
Op dat moment was ik ook bezig met mijn kraampje met de Adventskalender workshops,
je kunt niet alles maken he!

______________________________________________


Erg leuk om zo een jaar lang 1x per maand met elkaar te knutselen, 
ook in 2019 ga ik weer mee doen.


©Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten