dinsdag 19 februari 2019

Miniaturenbeurs in Rijswijk


Afgelopen weekend heb ik met Minidoor op de beurs in Rijswijk gestaan.


Heerlijk om weer een grote stand te hebben en veel artikelen met de klanten te kunnen delen. Gelukkig kreeg ik bij het opbouwen hulp van Rob en mijn zoon en op zaterdag en zondag kwamen ook Jolinda en Daphne nog helpen. Geweldig om hulp te krijgen vooral omdat mijn gezondheid op dit moment niet optimaal is en het prettig is om even zo nu en dan achterover te kunnen leunen.

De kraam vond ik er weer geweldig mooi uitzien, alleen moet ik de komende periode toch eens kijken of alle verdeelbakken toch nog eens grijs geverfd kunnen worden. Het zal een nog sjiekere uitstraling geven.

Ik had weer meer bandjes en kantjes bij me als de vorige keer, omdat ik het assortiment verder uitgebreid heb en natuurlijk was het Zijdegaas ook met meerdere counts verkrijgbaar!

Nog even terug kijken op de verschillende foto's die ik gemaakt heb!






1 opmerking:

  1. Ja, grijze bakken zal zeker mooier staan, maar is ook veel werk....
    Ik vond het een gezellig weekend, is echt mijn weekendje uit. Weer even bijgekletst en inspiratie op gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen