donderdag 31 mei 2018

KvdM mei - Klein & Fijn

Vandaag is het 31 mei....

Al een maand lang liggen de materialen klaar om er iets leuks van te maken.
Steeds kwam er wat tussen, maar dan eindelijk kon ik vandaag het projectje in elkaar gaan zetten.


Ik mag de volgende materialen gebruiken:

dop en/of buisje
ijzerdraad
knoop en/of kraal
touw of garen
papier of karton

Ik heb dit windlicht ervan gemaakt en hierbij gebruik gemaakt van een huls van een 5 ml. spuit, touw, 2 knopen voor boven- en onderkant. Het ijzerdraad heb ik vervangen door borduurstof en van karton heb ik een stempel gemaakt, waarmee de borduurstof gestempeld wordt.


En hebben jullie het ook wel eens dat je in je gedachten iets ziet groeien en waarbij je het idee hebt dat alles klopt, maar waarvan het eindresultaat uiteindelijk toch een beetje tegenvalt....?
Ik heb verschillende pogingen ondernomen om de stempel er duidelijk op te krijgen, maar helaas is dit niet gelukt. Jammer, maar niets aan te doen.
Maar ondanks dat het niet allemaal lukte was het leuk om met deze knutsel bezig te zijn en zo samen met het dienblaadje, stuurwiel, zeester en Thaise schelpjes is het toch nog wel wat geworden!

Morgen de volgende KvdM? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten