donderdag 31 mei 2018

Knutsel van de maand - Klein & Fijn

Terug van weggeweest: de Knutsel van de Maand



In de periode toen we nog op Punt.nl zaten kwam Jody maandelijks langs voor een leuke KvdM-opdracht. Ik kan me nog herinneren hoe graag ik op de 1e van de maand even op http://poppenhuiskladblogger.blogspot.com keek om vervolgens dagen na te denken wat ik die maand weer zou maken.



En nu hebben we Jody gevraagd, die ook nog steeds lid is van onze online knutselclub Klein & Fijn, of ze weer de mogelijkheid zag om het op te starten. Zo leuk, want ze zei gelijk "JA"! 

Dus met ingang van 1 mei gaan we in de Klein & Fijn groep weer starten met de Knutsel van de maand. Ik heb al een idee wat ik wil gaan maken, dus houdt mijn blog even in de gaten.

_________________________________________

Ook nog even in mijn archief gekeken of ik nog leuke foto's tegenkwam van de KvdM:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten