vrijdag 8 september 2017

Workshops: Tijdschriften

In de serie Workshops Minidoor vandaag even aandacht voor de verschillende tijdschrift pakketjes. In de beginfase van de webwinkel heb ik een aantal tijdschriften bij elkaar verzameld en verkleind. Deze worden nog steeds gebruikt voor verwerking in verschillende pakketjes.

De serie is in de loop van de jaren natuurlijk wel wat uitgebreid, en de klanten blijven er ook met enige regelmaat naar vragen, dus ook vandaag heb ik weer een nieuwe oplage gemaakt voor de komende beurzen.

Naast de gewone pakketjes tijdschriften heb ik in 2013 ook een pakketje ontwikkeld in de vorm van een leesportefeuille. Je kent deze mogelijk nog wel. Elke week kwam de map binnen en mocht je de bladeren die erin zaten 1 of 2 weken bij je in huis hebben, en dan werd de map weer opgeruild voor de volgende editie....
De kaft heb ik gemaakt van marmerpapier, en het etiket is ook een eigengemaakt exemplaar. als je de loep erbij pakt zie je staan dat de leesportefeuille verspreidt wordt door "Miniland".


Met de komst van de Silhouette Cameo heb ik in 2016 ook een pakketje gemaakt waar een serie tijdschriften in verwerkt zit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten