zaterdag 3 oktober 2015

Workshoppakketjes Adventskalender 2014

In de voorbereiding van de beurzen in het najaar ben ik toch nog weer even bezig met Thea's Adventskalender 2014, want ik wil een leuke plek op mijn beurstafel maken met de Kerstkamer en daarbij de mogelijkheid om 17 van de 24 workshoppakketjes ook te kopen.

Weer een heel geregel, maar wel leuk om de pakketjes van vorig jaar weer in mijn handen langs te voelen gaan. Rob helpt me gelukkig ook enorm, want hij doet al het printwerk, zodat ik per beurs een kleine voorraad bij me kan hebben.

Een overzichtscollage gemaakt van de 17 pakketjes, dus wilde deze hier ook even delen!

2 opmerkingen:

  1. Dit zijn leuke workshops, Thea, en het geheel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kijkkastje stond op de beurs in Rijswijk, maar wat heel bijzonder is dat iedereen er wel in heeft zitten kijken, uitleg heeft gekregen en uiteindelijk het niet als workshoppakketje meenamen.....

    Ik heb mogelijk 3 redenen:
    1. De klanten hebben zelf al genoeg workshoppakketjes.
    2. Klanten hebben ze in december 2014 al van mijn blog gehaald.
    3. Of ze hebben ze al gevonden via Pinterest. https://www.pinterest.com/minidoor/minidoor-workshops-poppenhuisminiaturen/

    Ik heb in elk geval de kijkkast en workshoppakketjes ook bij me op de beurzen in Den Bosch en Ulft.

    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen