dinsdag 13 oktober 2015

AANKONDIGING: Thea's Adventskalender 2015

De afgelopen weken ben ik voorbereidingen gaan treffen voor de aankomende Adventskalender. In een drukke feestmaand toch even een rustmoment op de dag op weg naar de gezellige Kerstdagen.

Vorig jaar heb ik het erg leuk gevonden om zoveel reacties te krijgen en met een webwinkel met een grote sortering aan workshoppakketjes is het ook dit jaar voor mij weer een uitdaging om weer 24 nieuwe workshoppakketjes in het kerstthema te bedenken.
___________________________________

Met twee grote verschillen in vergelijking met vorig jaar!

1. Ik heb het besluit om een Adventskalender te maken nu ongeveer 3 maanden eerder genomen, waardoor ik me beter kan voor bereiden.

2. De Adventskalender wordt nu dus ook vooraf aangekondigd, waardoor lezers van mijn blog mogelijk zich ook kunnen voorbereiden om mee te doen in de maand december.
___________________________________

Dit jaar heb ik gekozen om een glazen stolp te gaan gebruiken voor het project.
Een mooi item voor op de salontafel, verlicht en van alle kanten goed zichtbaar, weer eens wat anders als een Kerststukje van de bloemist.

Qua vormgeving, hoogte en breedte van de verschillende artikelen is het belangrijk om een goede maatvoering te hebben, dus wel handig om vooraf al een kijkkast in gedachten te hebben waar je het in wilt gaan bouwen.

En omdat ik een glazen stolp bij de Kwantum tegen kwam, wil ik deze informatie alvast met jullie delen, zodat jullie mogelijk ook alvast op zoek kunnen gaan naar een stolp.
Let wel; het hoeft niet he!, het tafereel kan ook gebouwd worden in een ander soort kijkkast, de keus is geheel aan jullie, ik vind het al fantastisch als jullie besluiten mee te doen.
________________________________________________
 
Dit is dus de stolp, welke ik als kijkkast ga gebruiken voor Thea's Adventskalender 2015.
Het is gekocht Kwantum.

 
 Deze stolp heeft de volgende maten:
 
Hoogte: 25-30 cm
Doorsnee: 20 cm
 
en kost €15,00
 
Er is ook alleen een glazen stolp beschikbaar (zonder onderbord) voor €10,00.

2 opmerkingen: