woensdag 10 juni 2015

10e van de Maand - Landschap met vuurtoren (I)

Ik heb ook weer een 10e v.d. maand werkje onder handen.
Ik heb gekozen voor een zeezicht tafereeltje uit de patronenreeks die Sonja Balks mij toe zond.


Omdat ik het borduurgaas/stramien van de zeemeeuw toch wel grof vond heb ik bij Anja's Handwerkatelier wat informatie opgevraagd en uiteindelijk met het huidige gaas thuis gekomen.

De verhouding is veel kleiner dan wat ik in gedachten had, daarom ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb er nog niet veel tijd aan kunnen besteden, ik moet weer erg wennen aan het fijne gaas en dus ook het nodige al weer uitgehaald.  Zonder loep kan ik t echt niet zien!


2 opmerkingen:

  1. Nou, het begin is er!
    Nu nog heel veel steekjes en kruisjes maken, maar het is een leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat borduren, maar wel lastig dat je perse een loep nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen