zondag 26 april 2015

Even een berichtje tussendoor....

Afgelopen dagen ben ik ziek thuis gebleven, niets ernstigs hoor. Door een kleine glijpartij op de scooter heb ik waarschijnlijk een spiertje in de rug verrekt, nou mensen, wat kun je hier een last van hebben.

Maar tegelijkertijd ook wel lekker om even wat extra vrije tijd te hebben. Ik moet een klein beetje in beweging blijven, dus me vooral bezig gehouden met wat administratieve klusjes, belastingaangifte  en opruimactiviteiten binnen de webwinkel. Pas als dit aan de kant is zal ik mogelijk weer wat meer rust hebben om aan mijn andere projecten te gaan werken. Mogelijk is dit voor jullie als lezer wel herkenbaar?

En dan kom je tijdens het opruimen weer heel veel leuke spulletjes tegen, dus het fototoestel lag weer geduldig in de aanslag klaar, om al het leuks weer even vast te leggen.....

Hier een kleine foto-compilatie:

Jolinda's Webshop

hobbelpaardje


 
Nog een paar PAAS artikelen - in de kast voor volgend jaar




 
 
Thema Nautic wordt steeds uitgebreider!
 
Behangrandje



 
2 speelkleden voor in de kinderkamer


Badzout

Tuinhout voor de nieuwe serie WS Tuinkast!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten