donderdag 26 maart 2015

Nieuwe display voor op de beurstafel

Inmiddels zijn veel bezoekers op de beurs gewend geraakt aan mijn display, welke schuin op de tafel gezet wordt en waarbij de houten verdeelbakken gemakkelijk in te zien zijn voor de klant.

 
Sinds de beurs in Ulft is hier een 2e exemplaar aan toegevoegd, gemaakt door mijn 83 jarige vader, welke graag deze winter nog wat wilde knutselen als tijdverdrijf.

Tussen de 2 displays kunnen 4 plankjes gelegd worden, waardoor het mogelijk is om met de beurstafel van Minidoor bij kleinere beurzen tot 3 meter in te kunnen krimpen zonder dat dit ten koste gaat aan het aantal artikelen die in de verkoop zijn. Dit zal niet voor alle beurzen nodig zijn, maar ik wilde liever hier toch op voorbereid zijn.

Het toevoegen van deze display op de beurstafel betekende de afgelopen paar weken, zo net voor de beurs in Ulft,  dat ik alle artikelen welke anders ondergebracht waren nu in moest passen in 15 nieuwe houten verdeelbakken. Een tijdrovend werkje, maar ook nu is het weer gelukt.

Het zal overigens ook een voordeel kunnen zijn dat ik hierdoor minder ruimte in beslag ga nemen in de auto op weg naar een beurs. Hierbij de grote weekendbeurzen niet meegerekend, want dan gaat er ook veel voorraad mee. Deze nieuwe display geeft weer nieuwe mogelijkheden voor het verkrijgen van een goed overzicht op de beurstafel en tegelijkertijd het gemak bij het opbouwen van de tafel.


Er moeten nog even wat kleine puntjes op de i gezet worden in het pasklaar krijgen van het rek, en dan kan ik de display voor het eerst bij me hebben op de beurs van 19 april in Hotel Carlton in Spijkenisse.

Dank je Pa, je hebt me ook dit keer weer erg blij gemaakt!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, Thea, dat je Vader (op leeftijd)dit nog voor je kan doen!!!
    Geeft hem van mij maar een compliment!!! Chapeau!! Alle respect.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je vader zo iets moois maken kan. Hier heb je nog jaren plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen