dinsdag 2 december 2014

Even tussendoor.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vandaag is het alweer de 2e dag van de Thea's Adventskalender 2014.

Ondanks dat ik het vrij stil heb gehouden dat ik een kalender ging organiseren zijn er inmiddels toch wel aardig wat mensen op af gekomen. Tenminste, dat maak ik op het de grote groei van het aantal pageviews. Erg leuk, en welkom aan de mensen die voor de eerste mijn site bezoeken.

Ik zou het leuk vinden om zo nu en dan even een korte reactie tegen te komen tijdens de komende weken, zodat ik ook een indruk krijg hoeveel mensen er uiteindelijk ook samen met mij aan het knutselen zijn. Ik loop inmiddels een paar dagen voor om alle voorbeeldjes af te hebben en mijn kastje begint al aardig te groeien....

Voor de bezoekers aan de site die mogelijk niet alle materialen op voorraad hebben of niet op tijd de deur uit kunnen, Tijdens deze maand (tot 31 dec 2014) worden de pakketjes ook met 20% korting aangeboden, incl. een duidelijke werkbeschrijving, printjes en bijbehorende materialen. Gebruik hiervoor de kortingscode: Advent14.

Kijk hiervoor op onderstaande link:

Minidoor - Thea's Adventskalender 2014

 
Oh ja, en voor diegene die elke dag steeds opnieuw even kijken of de volgende editie al gepubliceerd is, de berichten worden 's avonds rond een uurtje of 18.00 uur geplaatst.
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief Thea.
    Handig berichtje, dat je rond 18.00 uur de ws-jes op de site zet. Zat er al op te wachten.
    Hopelijk gaan er veel mensen meedoen.
    succes allemaal met het maken,
    groetjes, van Krin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea, wat leuk dat je dit doet. Ik kwam de advent nu pas tegen. Ik heb de link geplaatst op de Facebook poppenhuiszoekpagina. Ik hoop dat dit geen probleem is. Dank je wel voor het delen, knutselgroetjes, Anita Brouwer

    BeantwoordenVerwijderen