zaterdag 29 november 2014

Kerstbal met Kerststalletje

Terwijl ik me aan het voorbereiden op de beurs van morgen in Spijkenisse wil ik ook gelijk hier een fotootje plaatsen. Voor een beurs loop ik de voorraad van mijn workshoppakketjes altijd even langs en ook kijk ik even of de voorbeeld exemplaren er nog allemaal mooi bij liggen.
 
********************************************************************
 
Vandaag uit de voorraad mijn Kerstbal met kerststalletje gevist. Deze workshop is van het eerste uur toen ik in 2010 met de webwinkel en beurzen begon. Een papieren kerststal van de NZV verkleind naar 1:12 en in een kerstbal een tafereeltje erom heen gemaakt. De workshop bevatte materialen om zelf hier iets mee te doen.  Nu na een stuk of 50 van deze kerststalletjes verkocht te hebben gaat die uit de collectie. Volgend jaar wil ik met een andere variant voor de Kerststal komen als workshoppakketje, dus deze mag nu van zijn pensioen gaan genieten tussen mijn eigen kerstdecoraties.
 
Vandaar dat ik vandaag, een dag voor de aanvang van de adventsperiode, nog 1x een foto plaats.

 
**********************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten