maandag 10 februari 2014

Knutselmiddag van mijn dochter

In de beginjaren van mijn miniaturist zijn deden mijn dochter (16) en ik veel samen in de hobby, samen aan een huis bouwen, ideetjes uitwisselen, beurzen bezoeken, etc. Maar meisjes worden groot en krijgen andere interesses.

Daarom erg leuk om te zien dat ze van de week even bij mijn hobbykamer kwam binnenlopen om wat hobbyspulletjes op te snorren om een wipstoeltje voor een vriend van een vriend te maken, welke een baby gekregen had. De telefoon lag op tafel, zodat vriend via de what's app zijn commentaar kon leveren, en dit werd het resultaat.

"Mam, je gaat dit niet op facebook zetten he!"
"Nee hoor lief, alleen maar op mijn blog..."

PS. Wat zal er meer gelezen worden?

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dochter iets in mini heeft gemaakt voor een vriend.
    Ze weet de weg nog te vinden naar je hobbykamer en dat is toch heel gezellig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Lekker hè, die verd.. kindjes.... ze doen altijd anders dan je denkt.... en dat is het leuke aan die verd...kindjes.
    De appel en de boom, moet je maar denken. En het blijft leuk!!
    Groet, Rya
    P.S. 1. ik kan tegenwoordig Google-accounten!! Knap hè!!
    2. Ik kijk in je webshop en wat ik wil hebben kun je meenemen naar de Beurs, Broodfabriek, oké??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, Daphne, ik heb het ook gelezen! Maar je wippertje is leuk hoor, ik heb er ook es een gemaakt, vond het lastig om te doen.

    Je kadootje werd zeker wel gewaardeerd?

    BeantwoordenVerwijderen