maandag 10 februari 2014

10e vd maand Borduurwerkje

Deze maand, zo net na de beurs in Eindhoven voor mij geen borduurwerkje.
Wel een paar leuke ideetjes van Ineke gekregen voor een Nautic Thema kamertje, maar nog niet alle spulletjes hiervoor op kunnen zoeken.

Het Valentijnshoekje ligt ook nog om af te maken, maar ik heb nog even, het is nog geen 14 febr....

Toch even een kleine duik in mijn archief, waar ik al wel eerder aan borduurwerk heb gedaan. Het gaat natuurlijk om de3 schilderijtjes, waarin een hartje is geborduurd.




5 opmerkingen:

  1. Maar ze blijven leuk die hartjes en staan heel gezellig zo bij elkaar! Ik kwam trouwens nog een patroontje tegen van een sleepboot met seinvlaggen erbij, uit de DHN, dus dat heb je misschien al?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ineke,weet je het nr vd DHN, anders moet ik zo zoeken

    BeantwoordenVerwijderen