woensdag 18 december 2013

Weekend Limburg - deel 2

 
Nadat we de grot hadden bezocht en de kabelbaan opgeweest zijn, hebben we ook nog wat winkeltjes bezocht.

In één van de winkeltjes heb ik mooie Kerstfiguren kunnen vinden. Sinds ik met de 1:12 hobby besmet ben, ben ik op zoek naar een nieuwe stal met Kerstgroep, maar omdat dit ter vervanging van de groep is, welke mijn man 21 jaar geleden mee nam, zet je deze ook niet zomaar aan de kant. Daarom samen met Rob deze groep uitgezocht. De stal moet nog verder afgemaakt worden, maar daar heb ik ook al wel een ideetje over.
Let op: Speciaal item in deze Kerstgroep is dat Kindje Jezus ook in de armen van Maria kan liggen.

 



3 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie kerststalfiguren. Leuk he, om zo'n idee voor een stal te hebben, heb ik ook, maar dat wordt een heel project.
    Weer wat te doen dus........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstfiguren Thea ...kom het vast een keer bekijken als het klaar is.

    Je zus Helma

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Jullie hebben een gezellig weekend gehad, mooi zo, dat verdien je af en toe. Je hebt een schattige kerststalgroep gekocht; mooie figuurtjes, mooie kleurtjes en ja vooral het kindeke Jezus in Maria's armen.... dat vind ik heel apart. Ik heb een aardige verzameling kleine en mini kerstgroepjes en laatst vond ik er één, waar het Kindeke in Maria's armen ligt. Direct gekocht natuurlijk.
    Gezegende kerstdagen en alle goeds voor 2014. Griet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen