dinsdag 30 juli 2013

Op herhaling deel 5: Strandset

Afgelopen weekend gelukkig weer een beetje kunnen beginnen met het maken van miniaturen.
Twee weken geleden was ik zo slim om in mijn vinger te knippen met een snoeischaar, waardoor het miniatuurwerk echt is stil komen te liggen.... Ja, zelfs mijn borduurwerk!

Maar het wondje is gelukkig hersteld, al lijkt er wel een zenuw geraakt te zijn, want het gevoel in het topje van de vinger is nog niet terug, zelfs pijnlijk als ik bijv. hier op het toetsenbord zit te typen.

En omdat ik dit weekend dus nog geen grote slagen heb kunnen maken, nog maar weer een miniatuur op herhaling. Altijd leuk toch?

In 2012 deed ik mee aan de jaarswap van PPH forum. Je schrijft je in voor een bepaalde maand, maakt 12 swapjes en stuurt deze naar je jaarswapgenoten, welke elk in een andere maand ook een swapje naar jou  sturen. Erg leuk om te doen, maar ook tijdrovend! Tenminste.... voor mij, want ik wil natuurlijk net weer even meer maken dan nodig is!

De bovenste foto laat zien de verschillende swapjes die ik heb mogen ontvangen (helaas niet van elke partner iets gekregen). En het strandtas setje welke ik 12 x maakte in de maand juli!

 
Later maakte ik ook nog een variatie voor mijn zus Helma en mijn vriendin Jolinda.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ja, en ik kijk er regelmatig naar in mijn strandhuisje. Vind het nog steeds een leuk setje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, en ik kijk er regelmatig naar in mijn strandhuisje. Vind het nog steeds een leuk setje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen