dinsdag 23 juli 2013

Op herhaling deel 3: Zeilbootje

Momenteel ben ik met een nautisch thema bezig in de tuin. Heerlijk 1:1 aan de slag! Wat zou ik dit ook allemaal graag in het miniatuur willen maken, maar er liggen al verschillende projectjes die ook om afronding vragen. Ik ben dus heel verstandig en begin nog niet aan een nieuw thema.

Maar in de herhaling deze keer wel mijn zelf gemaakte bootje.
Voor Helma in 2011 gemaakt als vakantie - zussenswap. Het bootje is gemaakt van papier en Gesso, hout van cocktailprikkers, zeilen van lakenstof geweekt in koude thee.
Op het grootzeil heb ik T65 beborduurd, welke staat voor thea65, met deze naam wordt ook dit blog de wereld ingestuurd.

1 opmerking:

  1. het zeilbootje T65 blijft een mooi geschenk. het staat nog steeds in de kast en niet op zijn definitieve plek.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen