zaterdag 16 maart 2013

Kroonluchter

Eén van de laatste items op mijn Punt.nl ging over de workshop dit ik bij Sun had gevolgd tijdens de oktoberbeurs 2012 in Apeldoorn. De glassliertjes aan de kroonluchter zijn gemaakt van swarovski-kralen in verschillende maten.
Erg leuk om te doen om met name de soldeertechniek in miniatuur onder de knie te krijgen.

 
De kroonluchter komt in de hal van de Internationale kostschool te hangen. Ik heb een mooie goudkleurige ketting gekocht, zodat de lamp het hele trapgat kan vullen!.

Omdat ik dit item toch wel een beetje mis op mijn blogspot, vandaag de fotocollage even in herhaling.

1 opmerking:

  1. Beste Thea Zou ik misschien mogen vragen bij wie je deze workshop gevolgd hebt?
    Ik zou hem namelijk ook graag willen volgen, maar kan hem nergens vinden. alvast bedankt voor je antwoord, Met vriendelijke groet, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen