zaterdag 25 februari 2012

Beurs Waalre 2012 - De voorbereidingen!

Zondag 26 februari ga ik naar de beurs in Waalre als standhouder met mijn webwinkel Minidoor.
 
De afgelopen paar weken hebben dan ook vooral in dit teken gestaan, want ik wilde toch wel weer wat artikelen nieuw op de beurs hebben. Zo heb ik de workshopjes weer aangevuld en nieuwe erbij bedacht. Ook heb ik verschillende schilderijtjes gemaakt voor de verkoop. Spulletjes gezocht in het thema Pasen en ook hier weer leuke dingetjes voor gemaakt. Kistjes bekleed met bad spulletjes, je kunt t zo gek niet bedenken.
 
Ik heb op dit moment wel het idee dat ik genoeg spulletjes bij me heb om er een leuke beurs van te maken. Nu maar hopen dat anderen het leuk vinden wat ik gemaakt heb.
Om een idee te geven wat er zo de laatste weken in mijn werkkamer gefabriceerd is hier een kleine collage van het geheel. Na de beurs komen de spulletjes ook in de webwinkel te staan.
 
 
 
   
 
   
 
  
 
  
 
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten