donderdag 30 juni 2011

KvdM juni 2011: Paddenstoel

Wat hebben we nodig:
  • Tandpasta dopje
  • takje of rondhout
  • wol, kant, lint of band
  • en 1-3 materialen naar keuze!
Nou een hele uitzoekerij. Ik wilde toch graag wat maken waar ik iets mee kan. 
 
Naast een tandpastadopje, rondhoutje en kantje (met bolletjes) heb ik gebruik gemaakt van een tricotlapje, paverpol en aluminiumfolie. Later heb ik nog een stukje klei en groen gras toegevoegd om het tafereeltje met 2 kleine paddestoeltjes compleet te kunnen maken.
 
 
Het was leuk om na een lange tijd ook weer eens aan de slag geweest met Paverpol. In het verleden hier verschillende 1:1 projecten mee gedaan, ja zelfs een paddenstoel van 40x40 cm.
 
 
 
Een Miniatuur voor in mijn eigen Droomvlucht, welke langzaam  vorm begint te krijgen ...
Wat zouden jullie bij deze paddenstoelen zetten, kabouters, trollen, elfjes.
Graag hoor ik jullie ideeën hierover.
 
en dan hier het resultaat:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten