maandag 21 februari 2011

Workshop Jongenskamer

In navolging van het jongensbed van 3 weken geleden ben ik de laatste dagen weer volop bezig geweest met het rondbreien van de workshop Jongenskamer, welke ik voor mijn neefje bedacht heb. Terwijl zijn moeder en zus bij mij de workshop naaikamer maken, wil hij graag aan de slag met een eigen kamer.
 
Naast het bed komt er een bureau met stoel. Ook wordt er een gezellige zitzak in de kamer gegooid. De kamer wordt aangekleed met een TV, aquarium, tijdschriften en een paar spelletjes. Voor het spel kaarten heb ik een mapje gemaakt en onder de TV en aquarium heb ik een kastje van karton gemaakt.
 

De meubeltjes welke ik nu als voorbeeld voor deze workshop gemaakt heb komen in mijn nieuwe zolderkamer 1:12, welke ik binnenkort ga maken. Deze wordt afgewerkt met bielzen in het dak (vuurwerk afvalhout), waaraan ik een visnet ga knopen. Ook wil ik een telescoop opstellen, zodat de jongen, welke deze kamer als slaapkamer krijgt, via het dakraam naar de sterren (glow in de dark) kan kijken...
 
Nu kan ik een kant en klare telescoop kopen, maar heeft iemand een workshopje hiervan, ik zou het ook erg leuk vinden om dit zelf in elkaar te knutselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten