zondag 12 december 2010

Kladblogdag 2010 en mijn Verjaardagsfeestje!

Gisteren mocht ik mijn 45ste verjaardag vieren!
 
Een tijd terug las ik op het poppenhuiskladblog dat er op deze dag een KLADBLOGDAG in Zeist werd georganiseerd en omdat ik het me erg gezellig leek om hier samen met mijn zus naar toe te gaan hebben we ons hiervoor ingeschreven.
 
Rond half 10 reed ik weg, bepakt en bezakt met hartige boterhamrolletjes, lapjes voor de Kerstswap en een set pakketjesswap. Ook had ik de Kerstknutsel 2010 gisteravond nog afgemaakt en zou mijn tafereel van Het Meisje met de Zwavelstokjes vandaag tentoonstellen.
Wat ik van te voren al gehoopt had werd werkelijkheid. Wat een gezelligheid, herkenning en warmte straalde deze dag uit. Ik heb er enorm van genoten. Ik werd opgewacht met een heuse feestmust en een echte taart (door mijn zus Helma meegenomen) en een lekker chocolaatje. Cadeautjes over en weer werden uitgewisseld maar ook ideeën over het maken van miniaturen vlogen over de tafel heen en weer.
Spinnie en E-beertje beleefde hun avonturen, waar wij met elkaar deel van mochten uit maken. Zo gezellig en ontspannen allemaal.... Na een uitgebreid lunchbuffet met een heerlijke toet van Trudie (komt het recept nog?) gingen we 's middags nog aan de knutsel. Een takje lavendel en een stoffen kerstboompje werden er gemaakt en toen werd het langzaam tijd om afscheid te nemen en naar huis te gaan.
 
   
 
Eenmaal thuis zat de familie te wachten op de verhalen, maar ik werd ook onthaald met een paar leuke HOERA ballonnen en een mooie bos bloemen van Rob.
 
 
 
's Avonds nog vrienden en familie over de vloer gehad en vandaag samen met mijn ouders rustig alle cadeautjes, Kerstquiltlapjes en pakketjesswaps zitten kijken. Naast de vele cadeautjes van de Kladblogdag werd ik ook verrast door 2 pannenlappen, gehaakt door mijn moeder. Op de het dienblad, rechts van het midden, gebroken wit met rood randje, voor in de keuken van mijn kostschool.
 
 
Het weekend is weer voorbij. Vanavond alle verhalen van de KLADBLOGDAG gelezen en nog even genoten aan de gedachte van deze gezellige dag. Heel veel inspiratie opgedaan voor de komende periode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten