maandag 26 juli 2010

Memorybord

Terwijl de caravan voor de deur staat en de voorbereiding voor de vakantie in volle gang is, vroeg mijn zus of ik misschien nog een leuk workshopje in mijn webshop had. Natuurlijk nog genoeg ideeën, maar omdat de webshop een te beperkt aantal artikelen kan plaatsen ben ik op dit moment me aan het oriënteren op andere websites.
 
Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk graag aan de vraag van mijn zus wil voldoen en een avondje knutselen werkt ook heel ontspannend.  Daphne vroeg of ze ook mee mocht helpen, dus al snel zaten we gezellig aan de keukentafel te knutselen.
 
We hebben een memorybord gemaakt om in de woonkamer van een poppenhuis op te hangen. Ik heb de mogelijkheid voor verschillende stofjes, maar voor nu 2 stofjes uitgezocht en in elkaar gezet.
 
 
Het Memorybord staat inmiddels in mijn webwinkel, maar mocht je het willen bestellen houdt er dan rekening mee dat ik tot 17 augustus geen bestellingen kan verwerken ivm mijn vakantie.
 
Helma, ik wens jou samen met je vriendin veel knutselplezier toe met het workshopje, morgen gaan ze richting brievenbus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten