zondag 20 juni 2010

Knutsel vd Maand - Uithangbord

Ook ik wilde deze maand wel eens meedoen aan de knutsel van de maand. Het is natuurlijk leuk als je het dan later ook kan gebruiken in een van je projecten. Daarnaast is het ook leuk als je met het zien van een project een bepaalde herinnering uit het verleden kunt oproepen.
 
Zo ook dit Grolsch uithangbord.
Afgelopen Pinksteren gingen mijn gezin en die van mijn vriendin gezellig kamperen in Rockanje. Hierbij hebben we een heerlijke wandeling gemaakt op de Voornse Slikken, waarna we bij cafe restaurant "de Meidoorn" nog een drankje namen ter verfrissing.
Omdat ik in gedachten al bezig ben met een toekomstig bierproject, nam ik een foto van het uithangbord wat bij dit cafe stond.
 
Niet wetend dat ik zo'n korte tijd later deze alweer kon gebruiken.
Met de knutsel van de maand heb ik m.b.v. een waxinelichtcup, ijzerdraad, hout, klei, verf, kralen, ketting en een foto het volgende project kunnen maken.
 
 
Ik ga volgende maand zeker proberen weer mee te doen!
Groet, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten