maandag 1 juli 2024

Poppenhuisbeurs Hardinxveld Giessendam

 Het stond al een jaar in mijn agenda,
en dan nog kom ik tijd te kort in de voorbereiding.... 

*****

Afgelopen zaterdag zijn Rob en ik naar de Poppenhuisbeurs in Hardinxveld Giessendam geweest. Een leuke, kleine en zeker ook een gezellige beurs, waar veel hobby miniaturisten hun spulletjes proberen te verkopen. Natuurlijk kom ik, net met nog een paar anderen, als standhouder ook graag op zo'n beurs, zodat de klant van meerdere kanten goed bediend kan worden.

Ook zaterdag was de sfeer weer goed, en de opkomst was gigantisch. Het bericht dat de beurs in Rijswijk gestopt heeft, heeft mogelijk toch nog wat extra mensen de drempel doen oversteken om dan deze beurs ook te gaan bezoeken. En ik geef ze groot gelijk, want het is gewoon een leuke beurs.

Geen entree, goede organisatie en een prima catering, wat wil je nog meer.

Minidoor stond er met een 9 meter stand, we moeten toegeven, met z'n tweeen was het hard werken en oook was het wel een dingetje om goed overzicht te kunnen houden, maar we zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is. Ook hebben we nog genoeg spullen over om gewoon bij de volgende editie weer aanwezig te kunnen zijn, dus 

tot 26 okober 2024!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten