woensdag 17 april 2024

Chippendale bankje

 Terwijl ik de afgelopen weken een beetje spulletjes aan het uitzoeken was, kwam ik 2 doosjes tegen van de House of Miniatures met daarin elk een bouwpakketje van een Chippendale bankje.

In het ene doosje zat een blauw stofje, in de andere geen. Ook kon ik geen werkbeschrijving vinden, en mijn vriendenclubje kon me ook niet één, twee, drie hiermee verder helpen, dus.

Afgelopen weekend ben ik met het eerste doosje aan het stoeien geweest om er iets leuks van te maken, en ik moet zeggen, ik ben er best wel tevreden mee. 

Ik heb er zelf in één van mijn huizen geen bestemming voor, dus dit bankje wordt opgenomen in het verkoop-assortiment voor Parijs en Madrid. Het bankje zal denk ik later dit jaar vast bij iemand anders in een poppenhuis staan te pronken. Ik ben benieuwd waar....

Het tweede bankje volgt later.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten